Different perspectives

Hej :) Jag är lite tillfälligt tillbaka på bloggen över helgen men kommer nog inte skriva ngt under veckan sen...

Här kommer iaf några bilder med olika inramningar för att ge bilderna en ny dimension. Ett annat perspektiv kan förändra en bild mycket och naturliga inramningar har jag stött på då och då och de ger mig alltid en lust att hitta den perfekta bilden ;) Varsågoda! (Alla de här bilderna är tagna på Gotland)



















Någon kanske tänker att den här sista bilden inte passar in i inramningarna men i mina ögon gör den det. Här är inte ramen mörk utan grå och flyttar fokus till det blåa som i sammanhanget blir en stark färg. Om jag var bra på att redigera skulle jag göra antingen fönstret eller himlen ovanför svartvit, jag kan inte riktigt bestämma mig för vilket, skulle nog behöva se båda resultaten framför mig för att veta vad som skulle bli mest effektfullt...

Nog med fotografsnacket nu, jag är ju inte ens bra på det :P Men jag är så sugen på att visa er alla de bilder som jag tagit och som jag faktiskt är riktigt nöjd med-bilder som (till)talar (till) mig ;)

Nu har jag ju jobbat en vecka på Hällestadgården med Signe och jag trivs riktigt bra :) Personalen är väldigt trevlig och jag känner många av dom, Signe och jag funkar bra ihop (inte helt oväntat :P) och "våra" tanter och gubbar är alltifrån galet irriterande till helt klockrena! :D För det mesta är de underbara och vi skrattar med och åt dom ;)

Ha nu en bra fredagkväll :) Vi hörs! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0