See the cross?



Den här bilden är väldigt speciell för mig eftersom den kom till på ett så konstigt sätt... Det här är lilla Karlsö som vi stannade till vid och lämnade av människor på innan vi fortsatte till Stora Karlsö. Det var en väldigt vacker ö med stora klippor och söta fiskestugor så jag slängde ut en bild genom det smutsiga båtfönstret och tänkte inte så mkt mer på det förän vi tittade igenom alla bilderna vi tagit på en dator några dagar senare och insåg att det fanns ett litet kors med på just denna bild...! Precis nedanför klippan bakom stugorna står det där och påminner mig om vad som är viktigast här i livet och vem som alltid är med mig :) Det gör mig glad att bli påminnd om hur älskad jag är :)

Jag ska försöka komma ihåg att berätta för er om MC-träffen som jag & Maggi och resten av lonsångsteamet var och ledde lovsång på för det var helt underbart! Men nu är jag för trött för att kunna göra den kvällen rättvisa ;)

Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0