De utlovade bilderna :)

Här kommer lite fler bilder med förklaringar till vart/vem/vad allt är :) Varsågoda!




Det här är muren som går runt stora delar av Visby (Gotland). Jag och min familj var på semester på Gotland sommaren 2008 eller 2007, jag kommer inte riktigt ihåg ;) Det var väldigt vackert! Den här fina vyn sprang vi på när vi gick från parkeringen in till själva Visby och den krävde att förevigas :P


Det här är min mamma som går utmed muren runt Visby på väg ner mot havet... Jag älskar murgrönans vackra mönster!


En förvånansvärt vacker bild på en liten flock får som vi träffade på uppe på Stora Karlsö där vi spenderade en av våra Gotlandsdagar. Ön ligger en bit utanför Gotlands kust och är bl a känd för sina fåglar men i det här fallet stal fåren och kanske framförallt utsikten min uppmärksamhet ;)


Så, det var ett litet smakprov på mina bilder men oroa er inte-jag har fler på gång ;) Jag är helt otroligt taggad nu på att visa er bilder som jag själv har tagit och faktiskt tycker är väldigt vackra... Jag är ju inte en grym fotograf så det är få bilder som blir riktigt bra men ni får se mina guldkorn :P

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0