Just det! En rurik ska man ju ha :P Vi tar Sommarlek/Gultebo ;)

Hej :)

Usch, vad dålig jag har blivit på att blogga ;) Jag lever iaf om ni undrade :P

Jag bor i Emma och Lukes lägenhet igen och åker nog hem på torsdag :) Kasper är dock borta... Lite jobbigt, hoppas o ber att han kommer hem...

Jag har ju snart jobbat mina två veckor på sommarlek och blir alltmer sugen på Gultebo men framförallt nostalgisk... Vi sjunger massa låtar som vi alltid sjöng på Gultebolägren när jag var liten (Hur kom Mose över stora röda havet, Adam gav namn åt alla djuren, vem är kungen i djungeln (som vi altid sjöng på engelska...) och många fler) och det får mig att sakna lägrena och människorna där... Ledarna på de lägrena var de bästa någonsin! (Mamma Mia, Pappa Glenn, Ola/Bo Gultesson/GulteBo, Mormor Bigge och alla andra :D )

Nej, nu måsta jag sova... Borde gått o lagt mig för en timme sen :P Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0