fredag, en jobbig men bra dag

hade just skrivit ett helt långt inlägg men lyckedes trycka bort det så här kommer sammanfattningen:
Har huvudvärk efter en lång dag med nationella prov i eng b 8.00 på min annars lediga dag, skollunch, tryggis (ett privat fritids) i tre timmar med Hannah, hemma i drygt två timmar med Hannah och sen tillbaka till kyrkan där jag till slut fick ge upp för huvudvärken...

Imorrn ska jag nog hänga med Hannah :) Hannah är min absolut bästa vän som jag uppskattar helt sjukt mycket och hon åker till Australien om mindre än två månader och ska vara borta minst två år så jag försöker spendera all tid jag kan med henne innan dess-jag kommer sakna henne så GALET mycket!

Nu ska jag sova och bli av med huvudvärken inför resten av helgen som ni kommer få fler uppdateringar ifrån :)

Kramar från Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0