Lördagsmys

Har haft en något bättre kväll och ska nu gå och plocka fram lite ostbågar och ha lite lördagsmys här i min ensamhet. Ska slå på TV:n på ettan och kolla på brottskod försvunnen... (ännu en kriminalserie :P) Imorgon ska jag äntligen träffa Emma och Ingrid, Ingrid är snart 14 månader och jag skojar inte när jag säger att hon är den sötaste barn jag någonsin har träffat! Och hon är supercharmig, idag när jag pratade med Emma i telefon så började hon helt plötsligt säga Emma, Emma, Emma i bakgrunden för hon visste vem det var mamma pratade med-jag blev ganska stolt ;) Tittade nyss i statistiken utan några förhoppningar och insåg att det faktiskt var några som hade läst min blogg vilket gjorde mig glad och rädd ;) Hoppas ni som läser har en riktigt bra helg iaf :)

nej, nu måste jag nog skynda mig om jag ska hinna fixa fram något innan klockan nio :P

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0