Prov, prov, prov...

Har just skrivit ett hemskt biologiprov! Det handlade om beteende hos djur o människor och jag var borta tre eller fyra av genomgångarna för jag var i Israel en vecka och sen var jag sjuk... Grejen med min biologilärare är nämligen att man behöver genomgångarna för att de förklarar allt... Så när jag fick provet insåg jag att jag inte hade en aning om vad jag skulle skriva på mer än hälften av frågorna men jag svarade i alla fall på nästan alla (mest chansningar dock :P) Får väl be om ursäkt till min lärare när han rättat det för det är absolut inte vad han förväntat sig av mig... ;) men nu tänker jag släppa det... Det kändes iaf riktigt bra på svenskaprovet och körlektionen gick också riktigt bra :) Jerker, som jag körde med, var jättesnäll, lugn och småpratade hela tiden vilket var skönt :) Nu har jag "bara" eng nationella kvar men innan dess blir det kemilektion...

Är på lite dåligt humör, det kanske hörs... Jag och Hannah skulle hjälpa till att baka bullar till marknaden imorrn men sen igår visade det sig att det bara var vi två så vi skulle få sköta allt men det kändes väl iaf okej... sen visade det sig nyss att ahnnah måste jobba imorrn men nu ska det iställer komma annat folk o baka men jag som är ansvarig har inte fått veta ngt om det här o hannah vet bara en bråkdel... så nu blir jag själv med massa okända människor imorrn, måste gå upp tidigt på min lediga dag, får inte träffa hannah och får inte gå på marknaden... :( Jag har rätt att vara sur! Men mest av allt är jag nog besviken för att Hannah snart åker och att jag aldrig hinner träffa henne... När hon inte jobbar har hon migrän o annars kan jag inte ta mig till finspång... Så där, nu har jag nog surat färdigt :)

Nu ska jag nog gå snart... kanske ta en glass för att muntra upp mig ;) hinner nog inte skriva mer idag... kommer bara hem en sväng innan lärljungaskolan och sen blir det väl rätt sent...

KRAMAR till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0