Utkast: Maj 22, 2010

Ojojoj, vilken dålig datorvecka det har varit... Jag har knappt hunnit kolla facebook i veckjan o ännu mindre skriva ett inlägg här på bloggen. Har varit borta alla kvällar utom måndag o de få stunder jag har varit hemma har det åskat så datorn har varit urdragen... Så här kommer en kort sammanfattning av min vecka och vad som pågår i mitt huvud just nu... :)

Mån: Projektdag, jag och Linnea ska åka ut till mellanstadier och göra fysik- och kemiexperiment... Rolig dag ;)

Tis: Skolan och på kvällen cellgrupp. En väldigt rolig kväll fram till lovsången där jag kan ha haft ett litet sammanbrott...

Ons: Skolan och sommarleksplanering... Sen skulle jag o en hel del i kyrkan lyssnat på Neil Sundblad men det blev inställt... Istället blev det lillasysters cellgrupp med massa härliga tjejer-OJ vilken kväll ;)

Tors: Skolan med skogsindustriernas framtidsresa på eftermiddagen och lärljungaskolan på kvällen med Pingsts pastor Folke... Sen skulle jag sova med Maggi i Emma och Lukes lägenhet eftersom de är i Australien i två månader med sin underb ara lilla dotter Ingrid :) På väg dit skulle vi bara titta in hos Victor (som bor i en lägenhet i kyrkan) o se vad som hände där... Där var Ida och de hade just satt igång en film som heter typ "det regnar köttbullar" på svenska så vi fastnade där o sen dök också Wiktor upp men han somnade som vanligt :P Filmen visade sig vara helt galet rolig och vi skrattade ikapp åt alla skämt som barn aldrig skulle förstå... Är det inte roligt att det i alla barnfilnmer finns massa skämt som bara vuxna uppskattar? Jag älskar det!

Fre: Sov dåligt i lägenheten men hade en trevlig frukost med Maggi innan vi åkte ner till Finspång o jag hade min första körlektion. berättar mer om den så fort jag hinner... Sen hängde jag lite på Berska, tog bussen till mormor o morfar, åkte hem o bytte om o åt, åkte med annas pappa ner till finspång där Vicki hade 18års fest :) Sen plockade Hannah upp mig och vi åkte ut till kyrkan :)

Nu måste jag gå, åskan mullrar igen... Ska skriva mer när det går :)

Ha en bra helg! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0