KÖRKORT!!!!!!

Alltså, jag kan ha tagit mitt körkort idag ;) IIIIIIHHH!!! ;D Jag vet att den här bloggen har lidit av mitt teoripluggande o födelsedagar o skolan o massa annat men jag hoppas ni står ut ;) Jag skriver ju mest när jag känner för det o har tid - samtidigt, det händer inte jämnt ;)

Jag körde upp 8.15 i morse med en Mats Fritzon och ca 9.00 godkände han mig med ett underbart kryss på den färgglada lappen! ;D Sen kom pappa och häntade mig/gav mig bilen så jag skjutsade honom till Siemens innan jag åkte upp till skolan o var en duktig flicka ;) Sen åkte jag o överraskade mormor o morfar, min faster o hennes familj o till sist farmor :)

En underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0