Förlåt

Hej allihopa! Oj, vad jag har varit dålig på att uppdatera bloggen-förlåt... Till mitt försvar kan jag iaf säga att jag skrev ett inlägg i förrgår men internet gav upp strax innan det var klart så det försvann och jag hade inte tid att skriva om det OCH igår rörde jag inte vid en dator på hela dagen eftersom jag först var i skolan och sen på smultronstället och McDonalds (!) med 13 underbara tjejer :D

Vi hade som sagt en helt underbar dag och hela dagen blev så otroligt mkt bättre än jag hade kunnat fantisera om! På morgonen hade jag kemiprov och det kändes så otroligt mkt bättre än jag hade väntat mig :) Sen hade jag fysik läxförhör/prov vilket inte heller blev så hemskt som det hade kunnat bli :P Och sen åkte vi som sagt iväg till smultronstället där jag beställde och njöt av chokladexpressen :) Den innehöll Stracciatella, brownieglass med bitar (så god!), chokladmousse (min favorit), grädde och toppades med chokladbitar & såna här långa runda kex som är så goda :)

En stund efter att alla hade ätit upp sina glassar nämnde någon (tror det var Anna) McDonalds och hamburgare & pomme och vips så var mer än hälften av oss riktigt sugna på McDonalds så det slutade med att vi åkte dit ;)

En helt otroligt bra dag med underbara tjejer :)

Nu börjar jag bli riktigt hungrig så jag ska ta och äta ngt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0