The studio - model for a day

Ja, det är precis vad som händer imorrn :) Jag, Anna och Signe åker iväg till the Studio i Stockholm för att bli stylade och fotade :) Själva stylingen och fotograferingen är gratis, det är när man ska köpa bilderna som prischocken kommer :P Så vi får väl se hur många bilder vi köper ;) Jag lovar att visa upp dom här så småningom iaf ;)

Ja, det får duga för tillfället, jag vet att jag har varit väldigt dålig på att skriva men det kommer och går ;) Nu ska jag iaf skriva till Hannah, ngt som jag varit nästan lika dålig på ;) Är för övrigt ganska peppad efter förmiddagens familjegudstjänst :D

Hoppas allt är bra med er :) Massa kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0