Sjuk...

Det är inte helt hälsosamt att vara lite småsjuk och vara ensam hemma - jag äter alldeless för mkt godsaker då :P Äsch, det får man när man har jobbat/pluggat heltid i tre veckor och nu äntligen har lov :)
Ska försöka ta mig hem i veckan o njuta extra mkt av lovet. Får se om jag lyckas redan på tisdag eller om det får bli lite senare i veckan, men hem ska jag iaf :) Saknar min älskade familj en hel del nu och vill hinna med lite kvalitétstid med dem innan missionsresan <3 Jag åker alltså till Ukraina om mindre än 2 veckor - känns helt sjukt! Ska bli superkul!
Nu ska jag gå o lägga mig och fokusera på att blir frisk :) Ska stänga av mobilen och avregistrera mig från jobb och ta en lååång sovmorgon <3
Tack och godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0