Vilken vecka!

Ojojoj, vad ska jag skriva om denna vecka?!!! Så mkt har hänt, så mkt som är svårt att beskriva för de som inte varit där och upplevt det... Men jag vill ju ändå dela det med er :) Så jag tar o gör en lista typ, som Maggi brukar göra ;)

Urballade kvällar, SKRATT i masssssssor, trasiga slevar, försenad frukost, u-båtsrace/flottrace, skattjakt, regn, getingar, ledarsamlingar, kiosk, manito, Miniatyr!, Bestyr, Karikatyr, Tortyr, Spice Girls - "SPICE UP YOUR LIFE!", U, övertrötthet, Laurensia, bad, sol, grillning, disk, disk, disk, städa toaletter, umgås, uppmuntras, kvällssamlingar, nattmacka, O'Boy, kaviar, volleyboll, såpabandy, städa fotbollsplanen-tävling, värme, grusiga golv/sängar, Göteborg-/Partille-Simon, kaffe, pyttipanna-kris, pannkaksfest, LOVSÅNG, äventyr, gråt, lite ilska, bön, glädje, saknad, yatzy, hopplöshet, stress, ren och skär lycka över att fått uppleva allt detta och så mkt mer...

Jag är så tacksam för den här veckan, den har lärt mig en hel del, om mig själv, om Gud och om andra. Jag skulle absolut inte vara den jag är idag eller där jag är idag om det inte var för gultebolägren som jag har varit på. Jag har varit där en vecka varje sommar sen sommaren efter fyran (när blir det...2003...?) och alla år har inte allt varit perfekt men jag skulle inte byta bort de vackorna mot ngt annat! Jag tror inte att jag skulle vara kristen idag utan de lägren och jag hade aldrig träffat Hannah, hamnat i Sonstorp, fått höra talas om NyGeneration, lärt känna så många underbara vänner, lärt mig hur ett kristet liv faktiskt kan se ut, utvecklats, upptäckt hur mkt jag älskar lovsång, upptäckt hur underbart det är med förbön, fått chansen att be för folk och se att det fungerar, öva mig på att tjäna människor, öva mitt tålamod, lärt mig att det finns människor som är värda att lita på och så mkt mer om det inte vore för Gultebo och de underbara människorna där... Jag älskar och värderar de här veckorna och människorna där så mkt att jag knappt kan skriva det här inlägget eftersom tårarna skymmer mina ögon så att tangenterna knappt går att urskilja... Jag skulle kunna skriva upp så många namn här på folk som fått betyda så mkt för mig och som knappt ens vet om det men jag skulle glömma många och de skulle ändå inte få se det, men jag skulle bara vilja krama om dem så hårt och få berätta för dem vad de gjort för mig... En dag kommer jag att få göra det och jag kommer inte glömma en enda - i himlen kommer jag att få tacka alla dem som på ngt sätt berört mitt hjärta o fört mig närmare Gud...

Men i år är det några namn som ligger nära mitt hjärta och som jag vill tacka för den här veckan så jag skriver bara ner deras namn här och hoppas att de förstår hur dyrbara de är...

Maggi, Ida, David, Andreas, Daniel, Daniel, Victor, Olof, Lollo, Hanna, Emma, Olivia, Louise, Olivia, Julia, Frida, Lydia, Agnes och säkert några till... Jag är också så tacksam för de människor som låtit dem åka på lägret o klarat sig utan dem en vecka :)

Så ett stort fett TACK! får avsluta dagens inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0