Sommar :D



Hej allihopa!

Jag hade lite tid över och kom på att ja nog inte kommer hinna skriva så mycket i helgen... Åker upp till Gultebo till fem imorrn och sover där till lördag, kommer hem till typ två och fixar inför klassåterträffen kl tre och åker sen tillbaka till Gultebo direkt efter den och kommer hem söndag eftermiddag och då är det friluftsmöte i vår trädgård ;) En hel del att göra alltså :P

Nu är det verkligen sommar! Jag vet inte om någon av oss kunnat tänka sig en så varm sommar, jag kommer ihåg de meterhöga drivorna och den isande kylan som trängde sig in ochgjorde mitt golv 7-8 grader kallt vissa kvällar... Nu är jag glad om jag får ner temperaturen till 22-23 grader någon gång! :P Det är så lätt att klaga på värmen och kylan och att längta efter det ena när man har det andra... Jag personligen föredrar sommaren på flera sätt men jag avskyr alla dessa insekter och det gör att jag ofta njuter av vintern och längtar till den :) Min mamma blir tokig på mig ibland för att jag inte vill gå ut vissa dagar för att det bara är blinningar o getingar överallt :P

Njuter ni av sommaren? Man får hur som helst göra det bästa avsituationen ;) Ta vara på det man har o varanöjd med det och veta att allting är i ständig förändring, inget (utom Gud :P) varar för evigt...

Stora sommarkramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0