Ursäkta röran :P

Hej :) Förlåt folket... Jag har verkligen varit asdålig på bloggen den senaste veckan... I helgen var jag ju på Gultebo på Ungdomshelg, vilket var ashärligt, och hade klassträff (också najs :P) och sen har det inte blivit av... Nu kommer jag att åka bort nästan en vecka så då kommer ni inte heller höra från mig, jag ska med familjen till min moster i Uppsala och hänga med henne & gå på konferenser (Arkens och Livets Ords) :D Så vi får helt enkelt höras efter det... Sorry, jag lovar att ta tag i det då :P


Ha det bäst! :D Kram!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej! Vad roligt att du också har en blogg. Spontanbesökte din nyss ;). Hoppas du har en bra sommar. Kramar Vicksi

2010-07-24 @ 10:58:27
URL: http://viktoriakarlssons.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej :) Vad kul att du tittade in ;) Jag har en skön sommar och det hoppas jag att du också har :) Kramar!

2010-07-28 @ 15:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0