Smarta ord behövs ibland ;)

Hej :)

Jag sitter här efter en härlig eftermiddag på årets bästa glasskafé i kyrkan och försöker att inte låta paniken och saknaden ta överhanden... Försöker komma ihåg de senaste dagarnas smarta ord så här kommer ett urval...

- Don't give up, don't quit!
- Även om jag inte ser vägen kan jag tro och hoppas på dig...
- Allt till Jesus, allt jag är & har och längtar att få bli...
- Allt jag har av drömmar, allt jag vill, jag överlämnar nu och lägger i din hand - för det är bara i din vilja som min frihet är...

Jag kan ju lätt erkänna att jag har väldigt svårt att lämna över kontrollen till någon annan. Jag gillar att veta vad som ska hända men med Gud funkar det ju inte så... För Han skulle ju inte vara Gud om jag kunde förstå Honom och planera mitt liv med Honom... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0