Sol, sommar och värme :)

Hej :)

Sitter en sväng i bibblan just nu och kollar facebook :) Har en ganska slapp dag, matteprov i morse men annars blir det nog rätt lugnt, och det var inte så jobbigt :)

Idag fyller min mamma år så i morse gick vi upp tidigt och grattade henne med paketet som jag slog in igår kväll och blev helt otroligt nöjd med ;) Det blev så fint med svart/rött papper med guldsnöre som jag struntade i att krulla och bara drog med en sån här grej som strimlar och sen gjorde en rosett :) Så nu hoppas jag få sova mkt i helgen... Är så trött på mornarna när jag måste gå upp tidigt och jag lyckas aldrig lägga mig tidigt heller :P

Snart dags för sista Biologi A lektionen och sen blir det Kemi med Ulla ;) Till sist ska vi kolla på Lejonkungen på Franska med Lena :D NEJ, vänta nu lite... :S Det ska vi ju inte alls det! hihi, det är ju torsdag (lite förvirrad? japp, det är jag :P) Jaja, sen ska jag ta trebussen hem iaf och hinna duscha lite o hjälpa mamma innan kalaset ikväll :) Vid sju är det sen dags för sista lärljungaskolan med Jim som ska prata om Mission :) Kommer nog lite sent dock, så hinner jag träffa kusinerna en sväng :D

Nu hänger Ayaz över min axel så nu tänker jag sluta ;)

Ha en bra dag! KRAM! (Ayaz hälsar :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0