Svenskar är som solrosor :P

Hej :)

Jag har brännt mig...! Det är väl sånt som händer när man är ute i solen hela dagen :P Kommer nog bli varmt och jobbigt att sova inatt men jag överlever nog... ;)

Kasper är fortfarande inte hemma men han kommer förhopnningsvis snart :)

Jag börjar få lite panik (igen) över att Hannah ska åka... Det är snart bara en vecka kvar och jag har inte den minsta aning om hur jag ska klara av att säga hejdå till henne!!!? Jag kör på samma taktik som förra gången-förträng det o låtsas inte om det, känn inte efter-men så fort jag börjar tänka på det så knyter sig min mage, mitt hjärta stannar och min hjärna fryser och det är allt jag kan tänka på! Jag vill inte att hon ska åka! Jag vill verkligen inte! Hon är min bästa vän och två år är helt stört lång tid..!

Okej, nu ska jag sluta innan jag bryter ihop här... :) Godnatt! Kram

PS. Svenskar är som solrosor, de vänder sig alltid mot solen, men det finns en skillnad: Solrosor blir bruna av för mycket sol, svenskar blir röda :P DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0