Flytta hemifrån :P

Jag sitter nu i min lägenhet och skriver det här :) Har packat upp en del o ställt in varorna i kylen ;) Nej, jag har inte flyttat hemifrån, bara tillfälligt :P Jag ska vakta/ta hand om Emma o Lukes lägenhet den här veckan (de är ju i Australien)... :) Det enda problemet förutom att det är så ensamt är att deras katt, Kasper är borta o har varit det ett par veckor snart... Jag hoppas och ber att han ska komma tillbaka medan jag är här o bara stå utanför dörren en dag... Vore så underbart att kunna säga det till oroliga emma ;)

Idag var en ganska stressig dag men en rätt bra dag iaf :) Nu sitter jag här vid datorn och pratar lite med hannah, ska snart gå o lägga mig :) Var på O'learys och åt med tjejerna eftersom Linnea fyller år idag :) Trevligt, god efterrätt men dyrt... :)

Imorrn blir det skola med konditionstest vilket jag helst bara vill glömma :P sen blir det vaccin i stan o sen förhoppningsvis cellg :)

Nu ska jag sova, gott förhoppningsvis :) Hörs kanske imorrn :) KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0