Internetlös...

Kom hem till regniga åskiga Karsvik i fredags kväll efter en veckas självhushåll och vaknade lördag morgon bara för att mötas av ett dött modem... Hela stället vi får modemet ifrån hade slagits ut av åskan (tror jag) så det blev inget facebook eller bloggande i helgen... Har fortfarande inte fått tillbaka det men inom de närmsta dagarna ska det fixas har de lovat så vi får se... :)

Engelskaprovet i torsdags kändes ganska bra och tog inte så lång tid så jag hann hem och laga mat /duscha/mata katt/mm men blev av ngn konstig anledning toksen som vanligt! Slutade med att jag toksprang till bussen och precis hann med den (har nog inte varit så stressad på länge!) :P Lärljungaskolan var helt grym! Andreas pratade om Den Heliga Ande och sen bad vi för varandra i par och Maggi fick hur mycket bra saker som helst från Gud till mig-saker som hon inte kunde ha en aning om egentligen... Jag kände mig så älskad av Honom ocg blev förvånad över hur mycket smart han ville säga till mig ;)

I fredags var det ju sen dags för Finponga marken och det stora bullbaket (ca 200-250 st) som gick förvånansvärt bra ;) Men mer om det kommer senare, förhoppningsvis (har ju inte internet...) Nu blir det franska...

KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0