Kärlek!

Wow! Vilken helg! Jag är så lycklig så jag vet knappt vart jag ska ta vägen! Jag vet verkligen inte vilken ände jag ska börja i ;) Jag skrev just typ 2 A4 sidor till Hannah i ett facebook mail :P Det bara bubblar i mig :D I helgen har vi haft Steve Ahern på besök i Finspång/Sonstorp, han är ledare för hela UMU i Australien, den organisation som Hannah jobbar för. Han pratade om Guds fadershjärta och i princip bara öste ut kärlek över oss :) Jag kan inte ens beskriva det men jag har äntligen börjat fatta hur mkt Gud faktiskt älskar mig, att jag kan få vila i hand kärlek o hur det kan få förändra mitt liv! Så isället för att beskriva det mera vill jag tacka Steve för att han kom o sa det han sa, jag vill tacka Emma för att hon bad för mig i fredags - det var på riktigt ett av de bästa ögonblicken i mitt liv! - och jag vil tacka min perfekta, undebara, kärleksfulla Pappa för att Han har fått mig att inse, genom att visa det på ett sätt som jag kan fatta, en liten del av hur mkt han faktiskt älskar mig! <3

Pappa, jag älskar dig! <3 Och den här gången kan jag verkligen mena det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0