ILSKA!

Nu är jag fruktansvärt arg för mitt långa inlägg där jag verkligen försökte öppna upp mitt hjärta och hitta fram till ngt ärligt att skriva ner försvann! Så nu tänker jag göra nånting annat istället och försöka sluta vara asarg! Jag var bara så nöjd med det jag kommit fram till och hade så gärna publicerat det - nu känns det lixom inte färdigbearbetat... Jag har aldrig tänkt på det så förut men jag tror att jag behöver få skriva ner saker och under tiden komma fram till saker och sen när jag fått ur mig allt publicera det någonstans eller skicka det till ngn för att det ska vara färdigbearbetat... Hm, värt att tänka på... För det är ju inte nödvändigtvis så att jag vill att en speciell person ska läsa ett spec inlägg, jag vill bara att nån ska läsa det och kanske förstå mig eller sig själv bättre... Annars är det lixom meningslöst. När jag skriver så skriver jag nog aldrig bara för mig själv... Antingen är det till nån, till Gud eller här på bloggen eller facebook - aldrig i tomma intet, i en bok som ingen läser (så vida det inte är till Gud förstås ;P)...

Japp så är det med det :) Ha en bra fredagskväll nu, eller helg beroende på när ni läser det ;) Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0