Sen senast...

Alltså hjälp! Kära vänner, förlåt... Jag vet verkligen inte vad som hände med bloggandet!? Det bara föll igenom nånstans... Och jag tror att grejen är att när jag väl slutar blogga ofta så tar det sjukt lång tid innan jag plockar upp det igen, jag tappar lixom vanorna... ;) och den får jag svårt att hitta inspiration till att skriva ngt vettigt o meningsfullt o har jag inget sånt så vill jag inte skriva alls... Lite ond cirkel där eller nåt :P
Så... Vad har hänt sen sist... Mkt så klart som vanligt ;) Men fokus har nog kanske framförallt legat på jobb och att Gud är allt jag behöver :) Skulle jag sätta en rubrik på de senaste veckorna skulle den nog bli typ "Gud ger mig glädje och jobb i december". Inte för att jag fått jobb eller för att jag är lycklig hela tiden men det sammanfattar lixom tillvaron just nu väldigt bra :) Jag är grundläggande lyckligare än jag någonsin varit!!
äsch, hörrni. Nu har tiden sprungit ifrån mig igen... Måste gå, sorry :( Jag återkommer. Snart hoppas jag :) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0