Personer som rör mitt hjärta och förtjänar att nämnas <3

Jag har velat skriva här sen alla hjärtans dag men det har inte blivit av... Jag prioriterar vissa saker och personer betydligt högre än bloggen... Men nu tänkte jag att jag kan skriva mina tankar lite :)

Alla <3-ans dag fick mig att komma ihåg folk som betyder mycket för mig... Och det fick mig att tänka till. För det är inte alltid så enkelt som att de människor jag känner bäst, älskar mest är dem som ligger på mitt hjärta/som rör vid mig... Det finns personer som verkligen rör vid mig, som på något sätt nästan gör ont i mig - personer som jag inte ens känner så väl egentligen... Sen finns det så klart folk jag älskar och står riktigt nära och som rör vid mitt hjärta...

Jag vill passa på att nämna dem här idag... Jag kommer inte skriva ut deras namn, bara första bokstaven och det gör jag inte för att göra folk nyfikna, det känns bara bäst så...

L <3
E <3
A <3
H <3
V <3
L <3
C <3

Det kan hända att jag kommer på flera så småningom och då kommer det antagligen dyka upp inlägg med bara den bokstaven och ett hjärta... :)

Sov nu så gott och ha ett bra sportlov :) Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 19:04:48
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Emma

Tack så mycket! Den blir tyvärr inte uppdaterad så ofta... Jag skriver bara när jag känner för det o har ngt att skriva så ibland har det blivit tre ggr på en dag o ibland har jag haft ett uppehåll på några månader :) Men känn dig fri att titta in när du vill :)

2011-07-21 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0