Till dig... <3

För bra länge sen lovade jag en vacker flicka ett eget inlägg på min blogg, ett inlägg som bara skulle handla om henne för att beskriva den underbara person som tar upp stora delar av min dag ;) Det blev aldrig riktigt av, det var mycket som inte blev som det skulle - som jag önskade - och kanske har hon glömt det här redan men det har inte jag... Vi är lite som hund och katt, lite som syskon och jag är ledsen för att vi inte riktigt är lika nära varandra som vi brukade vara... Så mycket olika intressen och småtjafs har gjort att vi glidit lite längre ifrån varandra och det ångrar jag. Men nu ska jag sluta klaga och istället berätta och denna toppentjej! :)

Hon är rätt otrolig faktiskt, hon är rolig, vacker, väldigt söt, bjuder så mycket på sig själv, bryr sig om andra och hon är faktiskt väldigt smart - även om hon ibland tvivlar på det ;) Hon är en stor anledning till att jag klarat av alla långa skoldagar, jobbiga spanskalektioner, förvirrande kemilektioner och mördande fysiklektioner ;D Hon har fått mig att ta lite lättare på saker, att inte vara felfri, att det inte händer så mycket om man kommer försent till ett par lektioner och att alla lektioner inte är nödvändiga :) Hon har fått mig att släppa loss lite, att våga leva och ta vara på det som är viktigt - det som betyder något - att prioritera mera rätt helt enkelt ;) Hon har tagit hand om mig, umgåtts med mig, spenderat tid med mig och det har gjort att hon lärt känna mig bättre än många av mina andra vänner. Hon betyder mycket för mig och trots att vi är så olika och bråkar nästan som syskon så är jag otroligt lycklig över att hon är min vän...

Tack Linnea <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fint skrivet Emma :) <3 du är en FIIIIIN människa ska du veta!

2011-02-18 @ 15:07:35
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack Fia <3 Jag menar det ju, då blir det lättare :)

2011-02-18 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0