Boyband 2012 ;)

Jag har visst missat denna grupp/boyband (?) ;) En av de sämsta låtarna jag hört på länge rent musikaliskt och inspirationsmässigt och killarna är ju bara barn eller? MEN delar av texten är otroligt sann och jag tror och hoppas att många killar som hör den håller med. Så skulle iaf jag som tjej vilja att en kille tänkte om mig, det är en respektfull och "ren" attraktion på nåt sätt... Kolla in de bästa delarna under videon...
Don't need make up
To cover up

Being the way that you are is enough

Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground it aint hard to tell
You don't know

Oh Oh
You don't know you're beautiful

Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0